Работа с трудни клиенти като почистващ бизнес

Като почистваща компания, която оценяваме като „твърди клиенти“? В средата за почистване на споразумението има такива, които изпитват отпадащи изисквания или почистващи препарати, които не са достатъчно дълго на уебсайта. На пазара за почистване на жилища има такива, които твърдят, че „местоположението все още е нечисто“. Ако приемем, че тези проблеми нямат много основание, как да управлявате тези потребители?

Като вземем първо нашите търговски потребители, най-типичният проблем, който със сигурност ще получите, обикновено чрез телефонен разговор е, че „стандартите падат“. Един от начините да избегнете това е да провеждате редовни разговори с вашия клиент. Този контакт може да бъде чрез често посещение на уебсайта, както и чрез лично свързване с или чрез инсталиране на „книга за почистване“, в която клиентът или чистачите могат да създават своите конкретни забележки и по този начин да поддържат непрекъсната комуникация. Със сигурност бихме препоръчали и двете стратегии наистина да се използват на всички уебсайтове за почистване. Най-доброто средство за избягване на проблеми, които биха могли да доведат до загуба на договор, е чрез поддържане на много добро взаимодействие между почистващата компания и клиента. Ако обаче това се развали и освен това получите телефонно обаждане с тези ужасни думи относно изискванията след това, какво правите?

Първият ред е да попитате за конкретни случаи как точно не се спазва договореният график за почистване. Фиксирайте потребителя, за да му предложите конкретни случаи като „периодично се пропускат някои от контейнерите за отпадъци“, „килимите не се вакуумират под бюрата“. По всяка вероятност ще намерите малки точки, които може да се пропускат периодично, но това не са точките, от които клиентът се оплаква!

Тези проблеми се развиват редовно в резултат на общата среда в атмосферата или времето на годината, когато възприятията се променят или може би те са открили някъде малка мрежа и след това надценяват това, за да включат цялото прочистване. Обикновено е изключително трудно да се определи началото на този вид оплаквания. Независимо от това, като отделяте времето си, както и дипломацията направо във въпроса, често можете да промените възприятието на клиента и да го убедите, че нещата са се преобразили правилно!

За повече информация относно боядисване на входове, моля, посетете тази връзка.

Що се отнася до местните клиенти, обикновено е по-трудно. Най-ефективното средство за предотвратяване на оплаквания е като потребителят направи оценка на почистването след приключване, така че те успешно да го „подпишат“ и всички малки проблеми, които имат, могат да бъдат решени от почистващите там и след това. Ние постоянно твърдо настояваме и се опитваме клиентът да се върне в края на подреденото, за да се увери, че е доволен от крайния резултат. При някои събития обаче клиентът със сигурност ще измисли редица причини, поради които може да се въздържа, понякога реални, а в някои случаи и не толкова автентични. Това, което нашите не толкова автентични клиенти правят, е да се покажат, след като са останали почистващи препарати, и след това да се обадят по телефона, за да твърдят, че не са доволни, както и да проверят списък с колекции от проблеми, които знаете, че не са непременно реални. Ако те са след това, вие ще си върнете почистващите препарати, за да отстраните проблемите. След това веднага разпознавате, че ще възникне проблем с получаването на заплащане за работата, ако клиентът не иска това. При тези обстоятелства клиентът често се опитва да се измъкне от заплащането на пълните разходи за очакваната работа. Винаги настоявайте да влезете, за да установите сами, че проблемите са автентични, ако след това ги коригирате. Ако не са, няма вероятност клиентът със сигурност да може да ви насрочи да влезете!

Указанията са навсякъде, където е възможно, да се накара клиента да оцени почистването, докато почистващите препарати са все още на място и след това вземете решение!

Като фирма за почистване, която оценяваме като „твърди потребители“? Най-добрият начин за избягване на проблеми, които могат да доведат до загуба на договор, е поддържането на наистина страхотно взаимодействие между почистващата компания и клиента. Най-добрият начин за спиране на жалбите е като потребителят направи оценка на почистването след приключване, така че те правилно да го „подпишат“, а също и всички малки проблеми, които всъщност имат, могат да бъдат решени от почистващите там, както и тогава. Това, което правят нашите не толкова реални клиенти, е да се появят просто след като почистващите препарати си тръгнат, а също и след това да се обадят по телефона, за да кажат, че не са доволни, и да направят списък с редица проблеми, които не винаги сте реални. Ако клиентът не иска това, вие веднага разбирате, че ще има проблем с получаването на заплащане за работата.

Comments

Popular posts from this blog

Съвети и предложения за контрол на плъхове

Водещи 4 съвета за наемане на камериерка за ваканционния ви наем

Убийте хлебарки в ресурса